marți, 12 iulie 2011

Aparitia unei flori- INTR-O SEARA DE DUMINICA

Imagineaza-ti… imagineaza-ti ca te trezesti si nu stii unde te afli. Te uiti in jur, te ridici din pozitia lenesa in care te aflai dupa acel somn dulce de dupa doua dimineata. Te asezi pe marginea patului… Iti observi genunchii goi care tremura  din cauza frigului prezent in fiecare particula a camerei. E intuneric. Te sperii. Nu stii unde esti si de aceea te ridici si incepi sa cotrobai. Nu recunosti niciun lucru. Nu sunt ale tale. Te duci la fereastra pe care se scurg picaturile insangerate ale cerului. Dai la o parte perdeluta de un alb mizer si observi un lucrusor alb, un alb pur pe care doresti sa il atingi. Dorinta radiaza din fiecare por al finite tale. Isi lipi fruntea de geamul mic, rotund, si observa mai in detaliu o floare. Stai si ma gandii cata frumusete se afla in acel mic suflet.

Ma indepartez speriat, sentimentele de gelozie ma umplu. De ce??? De ce urasc o floare- un lucru asa de pur, de frumos? Stau in mijlocul camerei intunecate cu genunchii lipiti de trupul inghetat, dar deodata o raza apare si ma ridic plin de curaj. Vreau sa ma duc  sa descopar floarea aceeia… ma atrage din toate unghiurile. Imi imaginez cum aceasta creste, creste si devine o printesa a camerei mele. O narcisa, alba, pura, cu trupusorul verde dansand in lumina soarelui de dimineata. Se apropie de geamul meu si imi dezvaluie timid un zambet in semn de bun venit. In viata mea a aparut o floare.

Desi sunt trist caci am realizat ca ma aflu intr-o celula de inchisoare, am sentimentul de fericire invadandu-mi spiritul in fiecare dimineata, caci imi intalnesc floarea sprijinita in geamlacul meu, zambindu-mi si vorbindu-mi cald pentru am infrumuseta ziua neagra din intunericul inghetat al celulei.

Am descoperit o floare.

Text inspirat intr-o seara tembela de duminica in timp ce comunicam cu fratia.... Text pentru un pici de-a 4-a

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu