marți, 12 iulie 2011

A day out

Prima zi a anului mi-a adus o surpriza destul de mare. Mi-am petrecut ziua nu asa cum obisnuiam, urmarind Concertul de la Viena, ci vizitand National Geographic Store.

Cand am ajuns la destinatia propusa mai intai am fost imbiata de mirosul bunatatilor din cafeneaua National Geographic, asa ca mi-am luat un ceai de fructe uscate. Acesta mi-a fost adus intr-un ceainic antic pe care l-am fotografiat...:D


Am baut 2 cesti de ceai fierbinte, iar dupa am inceput sa colind magazinul, care se intindea pe 3 etaje. Am sa povestesc totul cu ajutorul imaginilor, asa ca...


Acesta e un trunchi de copac. A fost sculptat cu multi ani in urma. Acum e la vanzare in National Geographic Store... ;))

Dulap de haine in stil chinezesc.

Parterul magazinului era plin de harti. Majoritatea erau foarte vechi... Mi-ar fi suras ideea de a-mi cumpara o harta, insa marimile lor erau foarte mari...:D


Cum sunt fan "spatiu", nu am rezistat tentatiei de a nu face 2  poze... Deseori ma pierd visand prin Univers, asa ca i-am facut reclama pe blogul meu ;))




Leonardo da Vinci... as spune asa de multe si totusi nimic... Ma lasa fara cuvinte acest personaj din istoria omenirii... Uneori nu imi vine sa cred ca si el a fost homo sapiens.


Ultima fotografie am adaugat-o caci acel tigru este intruchiparea sub forma de animal a actorului James McAvoy, care l-a interpretat pe  Rory Gerard O'Shea (un tanar rebel care avea Duchenne muscular dystrophy) in filmul "Inside I'm Dancing".

Mi-as fi dorit sa traiesc in acea vreme in care se purtau rochii lungi, ca cea rosie de mai sus.




Nu mi-ar fi displacut ca aceste piese de mobilier sa isi faca loc in casa mea...


Aceasta ultima fotografie am adaugat-o caci intotdeauna trebuie sa ne luam zborul. Vine vremea, mai devreme sau ma tarziu sa ne deschidem aripile si sa zburam in necunoscut.
Amintirile- frumoase sau urate- care ne-au umplut viata pana in acel moment ne vor ramane in minte si suflet toata viata, indiferent de cat de departe ne va duce vantul.


Ca incheiere va las un documentar alcatuit din trei parti. Se numeste "My Brilliant Brain"- acesta este motivul pentru care am ales ca titlul postului sa fie "Nici nu ne imaginam cat aur detinem...". Intr-adevar fiecare are un creier care poate fi transformat in aur daca nu il lasi sa se dezvolte. "Use it or lose it" este un citat pe care il veti intalii daca veti urmari "My Brilliant Brain".


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu